Pages

Saturday, January 26, 2013

~important people~

assalamualaikum.. kepada semua yang membaca...huhu

orang kata, nak cari kawan tu pandai2 la kan.... yela.. kita tak leh nak predict prangai sape2 dalam masa yang singkat kan... even, dah berkawan lama pun , belum tentu tahu isi hati masing2...
aku pernah berkata, baik xyah ade kawan.. duk sorang2 lagi bagus.. tapi itu semua TIPU.. aku cuba menipu diri sendiri... hidup tanpa kawan amat menyakitkan.. yes, i dont deny kadang2 tu kawan ni boleh jadi racun.. tapi kawan jugak la yang jadi penawar...

tapi, satu yang aku pegang, aku xnak la terlalu rapat berkawan dengan sesape.. sebab the worst may happen in between.. but its only in my opinion...
yes, aku mengaku yang ak ni memang menitikberatkan hal-hal soal kawan....sebb kat dunia ni, selain keluarga, kawan lah yang mengisi kehidupan.... masam manis pahit tawar... kawan lah..
i've met so many types of friends.... and i dont want to hurt myself of that word friend. others wont feel the same way i felt.. kan?? lain orang, lain rasa....cara pun lain.....

tapi, all i wanna say, lately, aku berkawan dengan beberapa orang ni.... all the time i've spent is happiness.. its good to be with them... huhu...


OMAE WAA, SAIKOU DESS... =))

the bast sahabat that i had










tak abis2 ngan taichi nye...

kamu terbaik..haha



tepung ya tepung..haha


shebby sing..

arippp

syazwannn




zalyy... tutp ape tuu??haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...