Pages

Saturday, July 3, 2010

pada hari yang bertarikh 04/07/2010, sudah ckup 43 hari aku berada di universiti...aku sebenarnya takut.. ye lah.. memng la namanyer dapat blajar di universiti..tapi..hati takut..kerana....harapan ma n abah aku terhadap ku...sesudah semestinya mereka inginkan aku berjaya...dengan cemerlangnyer..tapi..secara jujurnye..aku bukan lah sperti ma n abah aku harapkan....ya..memng aku terign sangt2 untuk merialisasikan impian ma abah aku untuk tngok aku jdi sngt berjaya......tapi aku tkut..bagaimana kalau aku ni xberjaya?????? buka sahaja ma n abah aku.. bu, my sis n bros also expected me doing well in my studies... mentang2la aku ni anak yang terakhir lam family aku... n aku selalu pkir.... sesusah payahnyer ma n abah aku menghabiskan duit untukku, tapi aku tidak pulak membalas degn kejayaan...bagaimana kalau itu terjadi??? ya ALLAH..sesungghnyer aku xmahu perkara seprti itu terjadi......................................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...