Pages

Monday, October 25, 2010

adakah itu betul...??!!!

selamat pagi mister blog....

seperti hari2 biasa...lepas subuh aku tidur balik..
haha...dah xde mende nak buat..so, tidor jelah....
aku tidur sambil memeluk teddy bear yang aku dpt secara hadiah jadi mentor addmath...hahahha...best gak pluk bear..
aku tidur...then tersedr..tngok jam bru pkul 8 lebih..
sambung agy tidur..hahaha..
tidur...then..........................

aku sedar sedang berada di kedai...sumkind of kdai runcit gitu...
waktu tu malam n hujan....
tempatnyer memang aku sngt xtahu kat mane...
ingt kan aku berseorang...rupenya ade sorang teman aku ni...
dia sebernrnya yang nak bli barang kat kedai uhh....
barang2 yang dia nak bli tu dia uh aku pgang jap..
aku pun ambik je la..
YA ALLAH!!.
terkjut nye aku...
rokok sekotak n ade 2 lagi mende..aku xingt...
tapi yang aku ingt rokor uhh..
what?? dia isap rokok kerr??????????
entah kenapa hati aku ini terasa sngt sedih gila... sebak didada aku simpan...
then lepas dia bayar, aku pegang kotak uhh..
n then tnya dia..
"ape ni???"
bleh je dia ckp "lamo doh" sambil buat memek muke "jebeh"...
sanggup dia...sanggup terjrumus untuk isap mende kotor tuhh...

lepas tu sempat gak bertemu ngan zaim...dia bru balik dari latihan dkir barat ...
dia blajar kat masterskill kat depan kdai runcit uhh..

then lepas tu...

aku bngun....rupe2nyer aku bermimpi..
huiiii...hati aku ni hampir nak terkoyak... amat aku xnak dia yang hisap rokok....
i hate really damn ciggaratte...

the point is... adakh itu sama??
adakah mimpi buruk aku tu sama ngan realiti????

i hope so it was not...
=(

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...