Pages

Friday, December 3, 2010

terharu ke...???

salam..hohoho..
ni ade story cket aku nak share...yelah..orang kate sharing is caring kan...
hurmm.. for real, sebnrnya, sjak aku dtng cnie tuk sem 2, so far, aku masih blom dpt adopt...xdela lam pergaulan ku ngan frens aku tapi lam hal2 study nieh...
so far, mungkin aku dpt trima maths jer kot... yang lain, masih lagi lam pencarian.. especially, computing...
aku...aku paling xsuka blajar computing... first time masuk lab computer, aku dah la demm...pastu dpt plak berita yang aku akan dpt projek..macam sial..awal2 dah dpt projek..dah la aku xreti langsung computing nieh..uwaaaaa..... sape yang nak dngr rintihan aku ni selain ALLAH S.W.T..aku perlukan sumone kot yang nak dngr rintihan aku ni...tapi kenyataan nyer, xde sorang pom....aku sedih..memang kau sedih.. tiap kali pkir sal computing and all about that things, aku sngt terasa nak nangeh.. aku...uwaaa.... nak nangeh!!!
pastu an, ade la hari pe ekk.. khamis kot... ke rabu...xingt ahh... lam pkol 9 lebh pagi.. sambil2 tungu tok masuk hall lecture, aku duk jer termenung sambil ade mate aku yang lain ade r gak.. tapi time aku cam sorang2 kot.. aku dok jer termenung..cam mood sedey r..pastu an, ade ahh sorang mate aku neh dtng..tanyer.."nape nih...sedeh je..cite r.." aku cam biase r...ckp xde pape jer..tapi tuhan jer lah yang tahu aku ni hampir nak jatuh dah tears aku..tapi ape nak buat..hurmm malu plk aku an... yelah nangeh dpn crowd..haha
tapi knape mesti kwan yang aku anggp baik ngan aku yuang pegi tnyer?? mesti la aku akan rase nak nangeh jer...haiihh.. sbb tu la aku anggp die baik an???haha.. thanks my friend sbab at least bertanyer time tuhh.... thanks...!!1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...