Pages

Wednesday, January 5, 2011

xsedak duk wehh.. hurm.. aku segho aku xbersaloh tapi gak bakpo aku mitok maah.. hurmm.. maybe sebab aku xse jadi gni kot.. tapi bakpo eh..since hari tu, since kejadian yang teramat biase tu, jadi lain jah... aku xsuko... xbeh gni.. hari ni aku amat terharu ngan afiq hafeez sbb dia perasan aku moody.. aku xdop mood.. xdi, dio tanyo aku.." dah ok?" kejut ahh aku.. dia tanyo gitu.. meme baik ahh dio.. xdok sapo slain dio huk tanyo gitu.. buke gapo.. humm.. yo kalih..aku ni jenih huk nok perhatian ore lain... xkaba kediri.. nok perhatie dari ore lain.. even aku sokmo duk oyak..
"i love lonely forever"
"aku suka bersendirian"
tapi sebaliknye kot pranga aku nih.. tapi apakan daya..
Ya Allah.. ape kene dengan aku.. aku tiada semangat bila memikirkan hal2 seperti ini..
kawan, aku nak berkawan ngan kau.. kenapa aku tngok, kita makin jauh even belum rapat sangat???
shebby, i want to make friends with u... i want to make friends with everyone else.. but i just dont know the right way.. all of my ways are all crap..just crap..... =,[

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...