Pages

Monday, February 14, 2011

serupa tapi xsama...

ni nak setory siket...pasal dak2 lam klas aku..hehe
lam klas aku ni ade ramai yang name serupa.... jadi, lam post aku kali ni, aku nk cite la cket...macm mane kah perangai org yang name same ni...
posting ni just yg berkaitan ngan aku je lah..

first, "muhammad afif"
ade 2 org yang memiliki name ni.
due2 baik, due2 pandai tapi perangai nye xsama...   
yang sorang ni, klau ngan aku, dia lyn je prangai kalut aku ni..he seems xkesah ngan kekalutan aku ni tapi kdng2 tu xjugak..hahhaha... sporting, bole dibwk bergurau senda yg gile2, ermm.bnyk agy ahh...haha
yang sorang ni pulak, dia amat baik..dia baik ngan smua org... kalau ngan aku, dulu, memang gile2 ah aku suke kwn ngan die..but since lots has happened, things went wrong..tapi xkesa.hahaha... sombong!! nak ambik gamba pon xnak...hahahhah...

second, "muhammad aiman"
persamaan mereka hanyalah pada name..haha..tersngt obvious..
yang sorang ni, a nice person... memang xde msalah lah time aku berkwn ngan die.. ikut flow...haaha..dia ni slalu kacau aku tapi aku suke.kah3...
yang sorang lagi ni, errrr....memang aku berlakon je klau depn dia.... kenape la aku sekelas ngan die..urghhh.. xsuke..xsuke..hahhah....

third, "muhammad afiq"
haaa.. name ni ramai.. ermm.. dlm 4 org kot..aa..4 orang..
hahah mereke2 ni memang terbaik... sume pandai2...haha
mula aku knal dorang, aku takut especially, afiq zaini ngan afiq nakai...hahha.. yelah...outsider kan..i mean, aku kan xpenah kwn ngan kL-rian...haha..tapi ternyata dorang ni baik je..klakar lak tu..kahkahkah...
 
fourth, "amin"
hehe... sorang budak johor, sorang budak klantan..
yang klantan ni kan, dulu2 aku xsuka lah..haah... cam xleh nk in ngan prangai aku.. tapi sknag ni aku pksa diri aku tuk open ckit... skang dah bole trima kehadiran die..cehh..hahah.... die ni mals cket lau bab tutorials ,or anything..haha tapi yg aku jeles, pandai lak die nih..haha
amin johor lak, dia ni juruh cket..haha... awl2 knal, memang aku ckp die ni nerd or sumthing like that..tapi setelah sem kedua, hahahahhahaha...memang segala pertutran die, kelakar gile..selalu saje buat aku tergelak..hahaha.. best ahh kwn ngan nko..hihi...

last, "muhammad amir"
hehe..this is me!!
ok.. cite sal bukn aku dulu... dia tinggl area2 kL saje... dekt je lah ngan kampus...haha... baik, mudah nk disuruh, ikut kata..hahaa...yang penting, suka maths..cam aku...haha..yelah, name pon same..mesti mint pon same..haha
yang berbeza nya kami ni, aku ni cam budak2..kah2.. dia dah matang..hohoh...
habis la stakat ni cite aku...hahhaha...
sekian..~~~
gamba2 aku xdpt nak upload..xde gamba2 cun korang..hahaha
   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...