Pages

Tuesday, March 8, 2011

lari...

assalamualaikum....
hari ni adlh hari selase.. lusa dah mula dah final exam aku.. fizik..perghh.. ilmu masih belum cukup.. macm mane la ek..haishh
hurmm..sebenornye, bukn nak cite sal exam ke ape.... tapi..nak cite sal kawan.. yelah..kawan..ish kau nieh...
camni citenye... dulukan aku penah post sal kawan aku ni.... yang die xmcm dulu lagi ngan aku...
skang ni kan, aku terperasan, ade sorang lagi yang lebih kurang mcm ni jugak ngan aku...
aku pon xtawu kenape sebenrnya yang dah berlaku.... semuanya bermula pada hari kami sekumpuln nak buat report untuk projek komp... die nmpk cam xnak bercakap je ngan aku.. aku ade buat salah ke eh...??? aku positif rase2nye xde buat salah pon ngan die.... aku malasla nk tnye kan.. nnti die fikir aku ni cam pompuan lak..bende tu rileks je tapi risau gak..yelah, maenlah tahu kot2 kite ni ade wat salah ke ape ke.. die buknnye nk bagitau kan..... tapi xsyok r camni.. ade kwan, dah lah yang aku trust lak tu..tapi macam larikan diri dari aku lak.. termasuk die ni, dah 2 org dah nk larikan diri dari aku..... kenape ek...? aku xleh berkawan kah!!???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...