Pages

Tuesday, August 23, 2011

keinsafan~

assalamualaikum...salam ramadhan yang ke 24..bersamaan 24 ogos..

aku menulis post ini dengan tajuk 'keinsafan'..bukannya nak cakap aku ni insaf ke ape ke...ade jugak tapi sebenarnya, ia lebih menjurus kepada apa yang perlu untuk insaf..bagi diri aku yang kerdil ini lah...
menyebut perkataan insaf memang mudah... tapi adkah ia semudah diperkatakan?? sape ckp untuk menginsafkan diri dari segala kemaksiatan tu senang..aptah lagi bila dah taksub??
susah wei nak insaf or bertaubat nasuha....sebb tu bila seseorang itu sudah betul2 bertaubat , Allah s.w.t amat menyukainya kan2?

straight to da point... aku ni lah salah seorang yang susah nk branti buat keje jahat...haha... adelah jahat-jahat nye tu... xleh nak describe kat sini...

keinsafan aku datang bila aku tngok orang2 diskeliling aku ni smuanya bagus2.. i mean, yang berjurus2..haha... insyaAllah aku akan jadi cam tu...
sekian


ENTAH APE APE POSTING AKU YANG INI...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...