Pages

Saturday, October 9, 2010

saje2..

hahah...terasa nak tulis ni lahh..er..wat shuld i call u, blogman? mr. blog? ore what???haha..lantak ahh....
tadi aku bukak ahh FB..ade la lam site sumone tu...ade pics dia....lam pic tu ade la tulis.."SENYUM..SENYUMLAH KERANA DENGAN SENYUMAN, HIDUP AKAN MENJADI INDAH"
adakah betul kata2 itu???yaa..mungkin betul hanya untuk luaran...
senyuman tidak semstinya menunjukan seseorng itu dalam senyuman kan??
tapi aku terasa angt bahagia bile baca ayat tuu...yaa, mungkin ade betulnya that phrase.  aku terasa sngt ingin hidup bahagia..adakh aku sdng bahagia?? bhagiakah aku???


tetiba aku rindu dia...rindu sngt akan dia..mungkin aku tidak layak untuk berkata begini...tapi aku rindu akan dia....dulu, dia lah yang selamtkan aku.. maksud aku, pernah hadir dlm hidup sbagai penenang jiwa lara aku....sebagai penghibur hatiku yang lara..pernah hadir lam hidupku yang agak kucar kacir dan menyelesaikannya...aku rindu dia yang dahulu...tapi kenapa sekarng aku xmmpu nak berhdpn dengn dia seperti dahulu kala?????oohhh......apkah ini.... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...