Pages

Wednesday, April 27, 2011

baru tengok.....

assalamualaikum.. sebenornye, post kali ni adelah sal citer inception... hahah.. sadisnye..aku baru tngok cite ni even dah lame ade cite ni kat lappy aku...
nak tahu x nape???
hahaha...
1. aku xsuke sngt cite2 camni...xmenarik perhatian aku
2. orang ckp cite ni susah nak paham...so, aku xnak pikir pnjng lau tngok cite ni...
3. xde dah kot...
hahhah... tapi dah tersngt xde mende skang ni duk akt umah... aku try gak tngok...
huhu.. wooowww... amazing.. tu je aku leh ckp..... best lah cite ni...superb!!

sebena nye dulu, ade sorang ni ckp sesape nek tngok cite ni, perlukan imaginasi yang tinggi n so on... bla..bla..bla.... n macam ade kaitan ngan arkitek2... so, watsoever....
tapi nak tahu x?? hehe.. xceli, sepatah haram pon xde kaitan.. yee..memang la lam cite tu watak dorang ni adelah arkitek yang hebat lak tu.... memang hebat ahh.... tapi buknannye memerlukan design tu untuk pahamkan citer ni....hahaha.... plus, xde la imaginasi tnggi sngt tuk pahamkan cite ni. just kena tngok betul2 sahaja... hahahha.... what the laa...~~

moralnye : aku dah boring sngt ni.. sampai genre cite yang aku xminat pon aku tngok gak... tapi nasib baik la berbaloi.....


haaa.. ni la citer inception...hebat..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...